██ هـــــــر چی بخوای ██

██ هـــــــر چی بخوای ██

خاطره يكی از زنان زندانی در ابوغريب
هيچ‌كس نمي‌تواند،‌ احساس زني بي‌گناه را درك كند كه بي‌هيچ دليل و جرمي مورد تعرض مشتي حيوانات وحشتي انسان‌نما قرار مي‌گيرد.
بسياري از زندانيان زن ابو غريب طعمه هوي و هوس‌هاي نظاميان آمريكايي بودند يا اين كه به عنوان گروگان در زندان نگهداري مي‌شدند تا خانواده‌هايشان را تحت فشار عمل به خواسته‌هايشان قرار دهند.

به گزارشپايگاه خبري الشرقيه، از جمله اقشار و گروه‌هايي عراقي كه به شدت در زندان مخوف ابو غريب آسيب ديده و لطمات بزرگي متحمل شدند، زنان بي‌پناه عراقي بودند كه بهاي سنگيني را به خاطر ددمنشي و حيوانيت نظاميان آمريكايي پرداخت كردند و بسياري از آنها پس از آزادي از زندان براي رهايي و نجات يافتن از ننگي كه آنها را دنبال مي‌نمود، دست به خودكشي زدند.

* تعرض به زنان پاك و بي‌گناه

هيچ‌كس نمي‌تواند،‌ احساس زني بي‌گناه را درك كند كه بي‌هيچ دليل و جرمي مورد تعرض مشتي حيوانات وحشتي انسان‌نما قرار مي‌گيرد و عفت و كرامت خود را به خاطر بالهوسي و ددمنشي نظاميان اشغالگر آمريكايي از دست مي‌دهد و با گريه و زاري مرگ خود را از آنها درخواست مي‌كند.

* زنان ابو غريب يا گروگان بودند يا قرباني هوي و هوس

بسياري از زناني كه در زندان ابو غريب بازداشت شده بودند،‌ مرتكب هيچ جرم و گناهي نشده بودند و بخش قابل توجهي از آنها به عنوان طمعه يا گروگان در زندان نگهداري مي‌شدند تا همسران يا برادران يا پدران آنها را وادار به تسليم كنند، برخي نيز به دليل مقاومت در برابر بازجويي‌هاي شبانه و ناگهاني نظاميان آمريكايي از خانه‌هايشان و برخي نيز به خاطر اميال و هوس‌هاي شيطاني اين نظاميان در زندان نگهداري مي‌شدند، غير از آن در ميان آنها زنان و دختران مقامات رژيم سابق نيز ديده مي‌شدند.

* خاطره يكي از زنان زنداني در ابو غريب

همانگونه كه گفته برخي از اين زنان قرباني هوي و هوس‌هاي نظاميان آمريكايي شده بودند، بگونه‌اي كه يكي از آنها در بيان دليل بازداشت خود مي‌گويد كه با همسرش در ماشيني كنار يكي از مراكز ايست و بازرسي ايستاده بودند كه چشم يكي از نظاميان به وي افتاد و پس از بيرون كشيدن همسرش از ماشين و شليك كردن گلوله‌اي به سرش و كشتن وي در برابر چشمانش، به اتهام عدم توجه به مركز ايست و بازرسي و توقف در برابر آن پيكرش را به گوشه‌اي انداخته، ماشين را توقيف و او را بازداشت كردند و نيات واقعي و شيطاني خود را به اجرا گذاشتند.

* طلب كمك از مسلمانان جهان

در گزارش منتشره توسط خبرگزاري "الشرق الاوسط " مصر در 22 مي 2004 آمده است كه يكي از زندانيان زن عراقي زندان مخوف ابو غريب كه موفق شده بود، نامه‌اي را از اين زندان به بيرون ارسال كند، از مسلمانان جهان براي كمك به زنان موجود در اين زندان كمك خواسته بود، وي همچنين در بخشي از نامه خود نوشته بود كه تمام زنان زندان مورد تعرض نظاميان آمريكايي قرار مي‌گيرند و بسياري از آنها باردار شده‌اند و نمي‌دانند و با ننگي كه با خود حمل مي‌كنند، چه كنند.

اما در مطلب ديگري كه روزنامه مصري "الاسبوع " در 4 مي 2004 منتشر كرد، از تمام آزادگان و مسلمانان جهان خواسته شده بود، براي آزادي زنان زندان ابو غريب كه در چنگال ننگ و عار نظاميان آمريكايي گرفتار آمده‌اند، اقدام كنند.

* انتقاد فرستاده حقوق بشر بلر از نظاميان آمريكايي

وحشي‌گري و دردمنشي نظاميان آمريكايي در حق زنان عراقي زندان ابو غريب به حدي بود كه حتي فرستاده حقوق بشر "توني بلر " نخست وزير وقت انگلستان هم لب به سخن گشود و از اقدامات و شكنجه‌هاي نظاميان آمريكايي انتقاد كرد، وي در حين انتقادات خود گفته بود كه در زندان ابو غريب ديده كه چگونه زندانبانان آمريكايي پيرزني را واداشته بودند كه چون الاغ چهار دست و پا راه برود و يكي از سربازان آمريكايي را بر پشت خود حمل كند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: alireza ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلااااااام به همه اونایی که به وب گروهی ما اومدن و همه اونایی که خسیسی کردن خب ما دلمون مهربونه انقدام سخت گیر نیستیم. این وبلاگ برای همه چیه یعنی گوناگونه اما ...../ بیشــــــــتر عکسای عاشقانه میزاریم اینجا / /عکسای تازه/ / پس یادتون نره سر بزنید این وب هر روز حتما آپ میشه پس برای اینکه یه چیز فوق العاده رو از دست ندیدن حتما سر بزنین ___ لینکم بزارین ولی اگه مستهجن باشه قول میدم خودم حذفش کنم پس زیادی تلاش نکنید (( لطفا نظر تبلیغاتی نزارید. لینک گذاشتن بهترین تبلیغه ))


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 3bikas3.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM